Serwis Internetowy Portal Orzeczeń używa plików cookies. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody, by pliki cookies były zapisywane na dysku należy zmienić ustawienia przeglądarki internetowej. Korzystając dalej z serwisu wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies , zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

VI ACa 1644/15 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2017-03-08

VI ACa 1863/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 22 marca 2017

Data publikacji: 22 czerwca 2017

Istotność:

Poziom podobieństwa: 86%

Wspólna treść

reklama, przeciętny konsument, kara pieniężna, zbiorowy interes konsumenta, przekaz reklamowy, przedsiębiorca, produkt, decyzja dotycząca umowy, kampania reklamowa, nieuczciwa praktyka rynkowa, prezes, usługa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • reklama, przeciętny konsument, kara pieniężna, zbiorowy interes konsumenta, członek, kampania promocyjna, przekaz reklamowy, przedsiębiorca, ustawa antymonopolowa, przelew, trwanie promocji, produkt, decyzja dotycząca umowy, nałożenie kary pieniężnej, kampania reklamowa, usługi finansowe, skok, nieuczciwa praktyka rynkowa, prezes, usługa
Zobacz»

XVII AmA 72/11

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 27 maja 2014

Data publikacji: 25 maja 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 81%

Wspólna treść

przeciętny konsument, kampania reklamowa, decyzja dotycząca umowy, zbiorowy interes konsumenta, reklama telewizyjna, model, oferta, reklama zewnętrzna, nieuczciwa praktyka rynkowa, hasło reklamowe, prezes, przedsiębiorca, operator
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • przeciętny konsument, kampania reklamowa, decyzja dotycząca umowy, zbiorowy interes konsumenta, reklama telewizyjna, model, oferta, model telefonu, reklama zewnętrzna, nieuczciwa praktyka rynkowa, hasło reklamowe, konsument decyzji, publikacja decyzji, prezes, zachowanie rynkowe, czytelność, sieć, przedsiębiorca, wyłączność, operator
Zobacz»

XVII AmA 72/11

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 10 kwietnia 2013

Data publikacji: 28 lipca 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 78%

Wspólna treść

przeciętny konsument, kampania reklamowa, hasło, prezes, zbiorowy interes konsumenta, decyzja dotycząca umowy, model, reklama zewnętrzna, oferta, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama telewizyjna, przedsiębiorca, kara pieniężna
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • przeciętny konsument, kampania reklamowa, hasło, prezes, zbiorowy interes konsumenta, decyzja dotycząca umowy, model, model telefonu, reklama zewnętrzna, oferta, zachowanie rynkowe, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama telewizyjna, akt administracyjny, zniekształcenie, billboard, przedsiębiorca, kara pieniężna, czytelność, załączenie do pisma
Zobacz»

XVII AmA 20/17

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 18 czerwca 2019

Data publikacji: 1 lipca 2019

Poziom podobieństwa: 77%

Wspólna treść

reklama, przeciętny konsument, prezes, zbiorowy interes konsumenta, nieuczciwa praktyka rynkowa, oferta, kampania reklamowa, usługa, hasło, informacja, kara pieniężna
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • reklama, przeciętny konsument, prezes, transmisja danych, zbiorowy interes konsumenta, delegatura, nieuczciwa praktyka rynkowa, dostęp do internetu, oferta, kampania reklamowa, ochrona konkurencji i konsumentów, abonent, regulamin promocji, usługa, hasło, prędkość, obowiązek publikacji, informacja, kara pieniężna, usługa dostępu
Zobacz»

XVII AmA 54/17

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 16 kwietnia 2019

Data publikacji: 10 listopada 2021

Poziom podobieństwa: 75%

Wspólna treść

czcionka, zbiorowy interes konsumenta, reklama telewizyjna, usługa, hasło, przeciętny konsument, przedsiębiorca, nieuczciwa praktyka rynkowa, kampania reklamowa, przekaz reklamowy
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • czcionka, promocja, utrzymanie łączy, zbiorowy interes konsumenta, dymek, sekunda, opłata abonamentowa, reklama telewizyjna, usługa, hasło, przeciętny konsument, opłata za utrzymanie, przedsiębiorca, nieuczciwa praktyka rynkowa, ochrona konkurencji i konsumentów, kampania reklamowa, reklama radiowa, przekaz reklamowy, komunikat, telefon stacjonarny
Zobacz»

XVII AmA 25/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 18 września 2015

Data publikacji: 3 listopada 2017

Poziom podobieństwa: 75%

Wspólna treść

reklama, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, kara pieniężna, nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, hasło, prezes urzędu, decyzja dotycząca umowy, przekaz reklamowy, produkt, kampania reklamowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • reklama, zbiorowy interes konsumenta, promocja, przeciętny konsument, kara pieniężna, nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, przelew, hasło, prezes urzędu, ochrona konkurencji i konsumentów, decyzja dotycząca umowy, nałożenie kary, przekaz reklamowy, produkt, dni otwarte, stosowanie praktyk naruszających zbiorowe, kampania reklamowa, zachowanie rynkowe przeciętne konsumenta, konsument decyzji
Zobacz»

VI ACa 1685/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 30 listopada 2015

Data publikacji: 18 kwietnia 2016

Istotność:

Poziom podobieństwa: 72%

Wspólna treść

przeciętny konsument, reklama, produkt, konto, zbiorowy interes konsumenta, przekaz reklamowy, decyzja dotycząca umowy, informacja, kampania reklamowa, usługa, nieuczciwa praktyka rynkowa, hasło
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • przeciętny konsument, reklama, karta płatnicza, produkt, bank, prowadzenie konta, konto, zbiorowy interes konsumenta, przekaz reklamowy, decyzja dotycząca umowy, informacja, użytkowanie kart, kampania reklamowa, bankomat, przelew internetowy, usługa, internet i telefon, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklamowany produkt, hasło
Zobacz»

VI ACa 1021/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 5 lutego 2013

Data publikacji: 16 kwietnia 2013

Poziom podobieństwa: 72%

Wspólna treść

zbiorowy interes konsumenta, kara pieniężna, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama, usługa, przeciętny konsument, hasło reklamowe, prezes, oferta, przekaz reklamowy, produkt, kampania reklamowa, przedsiębiorca, telefonia
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • zbiorowy interes konsumenta, kara pieniężna, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama, usługa, przeciętny konsument, hasło reklamowe, usługa dodatkowa, cykl rozliczeniowy, reklamowana usługa, prezes, oferta, przekaz reklamowy, produkt, korzystanie z internetu, kampania reklamowa, przedsiębiorca, usługa dostępu do internetu, telefonia, napis
Zobacz»

VI ACa 449/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 20 stycznia 2015

Data publikacji: 19 sierpnia 2015

Istotność:

Poziom podobieństwa: 72%

Wspólna treść

nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, oferta, ulotka, przekaz reklamowy, hasło, przedsiębiorca, reklama telewizyjna, kara
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, opcja, promocja, rabat, oferta, ulotka, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, ulotka reklamowa, abonent pakietu, prezent, przekaz reklamowy, hasło, ochrona konkurencji i konsumentów, przedsiębiorca, reklama telewizyjna, kara, zniżka, stosowanie praktyk naruszających zbiorowe
Zobacz»

XVII AmA 38/09

uzasadnienie

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 10 marca 2010

Data publikacji: 24 sierpnia 2013

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 71%

Wspólna treść

reklama, produkt, przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, nieuczciwa praktyka rynkowa, materiał reklamowy, prezes urzędu, zbiorowy interes konsumenta, kampania reklamowa, informacja, przedsiębiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • reklama, produkt, przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, oprocentowanie, gwiazdka, nieuczciwa praktyka rynkowa, bank, materiał reklamowy, prezes urzędu, zbiorowy interes konsumenta, konsument decyzji, lokata terminowa, kampania reklamowa, okres umowny, informacja, przedsiębiorca, komunikat, reklama produktów, prezentacja
Zobacz»

VI ACa 694/10

wyrok

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 9 lutego 2011

Data publikacji: 27 listopada 2012

Poziom podobieństwa: 70%

Wspólna treść

reklama, produkt, przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, nieuczciwa praktyka rynkowa, materiał reklamowy, kampania reklamowa, prezes urzędu, informacja, zbiorowy interes konsumenta
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • reklama, produkt, przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, oprocentowanie, gwiazdka, nieuczciwa praktyka rynkowa, materiał reklamowy, konsument decyzji, pewny zysk, bank, kampania reklamowa, prezes urzędu, podjęcie przez przeciętnego konsumenta, informacja, lokata terminowa, zbiorowy interes konsumenta, publikacja, okres umowny, reklama produktów
Zobacz»

XVII AmA 159/11

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 9 października 2012

Data publikacji: 18 stycznia 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 69%

Wspólna treść

reklama, przekaz reklamowy, zbiorowy interes konsumenta, kampania reklamowa, prezes, oferta, model przeciętnego konsumenta, ulotka, kara pieniężna
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów
  • Ważne frazy
    • reklama, przekaz reklamowy, zbiorowy interes konsumenta, kampania reklamowa, ochrona konkurencji i konsumentów, komputer, laptop z modemem, prezes, oferta, model przeciętnego konsumenta, publikacja decyzji, nieuczciwa konkurencja, ulotka, kara pieniężna, dotyczących promocji, mobilny dostęp do internetu, sentencja decyzji, spółka, złotówka, organ antymonopolowy
Zobacz»

XVII AmA 138/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 18 grudnia 2015

Data publikacji: 17 grudnia 2018

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 69%

Wspólna treść

reklama, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, nieuczciwa praktyka rynkowa, przekaz reklamowy, prezes, kara pieniężna, przedsiębiorca, oferta
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • par okularów, reklama, zbiorowy interes konsumenta, soczewka, akcja promocyjna, przeciętny konsument, nieuczciwa praktyka rynkowa, przekaz reklamowy, prezes, gratis, pakiet, klient, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna, zniżka, spółka, nałożenie kary, regulamin promocji, przedsiębiorca, oferta
Zobacz»

XVII AmA 24/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 24 lutego 2015

Data publikacji: 21 października 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 68%

Wspólna treść

przeciętny konsument, reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, hasło, prezes, ulotka
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • przeciętny konsument, opłata wstępna, reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, opłata przygotowawcza, zbiorowy interes konsumenta, hasło, spółka, ochrona konkurencji i konsumentów, prezes, praktyka powoda, nieprawdziwa informacja, ulotka, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, udzielenie pożyczki, działanie powodów, tygodnik, stosowanie praktyki, ustawa o ochronie konkurencji, mylne wrażenie
Zobacz»

XVII AmA 76/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 12 grudnia 2013

Data publikacji: 19 grudnia 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 68%

Wspólna treść

zbiorowy interes konsumenta, prezes, praktyk rynkowy, informacja, przedsiębiorca, usługa, przeciętny konsument
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna, konsument
  • Ważne frazy
    • zbiorowy interes konsumenta, prezes, praktyk rynkowy, szkoda wyrządzona przez produkt, produkt niebezpieczny, świadczenie usługi, informacja, przedsiębiorca, usługa, na stronie, przeciętny konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, postępowanie windykacyjne, środek porozumiewania, prawa konsumenta, zastraszanie, formularz, pismo kierowane do konsumentów, stosowanie praktyki, na piśmie
Zobacz»

VI ACa 1376/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 8 grudnia 2016

Data publikacji: 28 lutego 2017

Istotność:

Poziom podobieństwa: 68%

Wspólna treść

nieuczciwa praktyka rynkowa, przeciętny konsument, przedsiębiorca, hasło, zbiorowy interes konsumenta, reklama, decyzja dotycząca umowy, oferta, kara pieniężna
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • nieuczciwa praktyka rynkowa, przeciętny konsument, przedsiębiorca, pożyczka, hasło, zbiorowy interes konsumenta, reklama, ochrona konkurencji i konsumentów, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, decyzja dotycząca umowy, oferta, ocena ryzyka kredytowego, ustawa o ochronie konkurencji, konsument decyzji, reklama prasowa, kara pieniężna, hipoteka, podjęcie przez przeciętnego konsumenta, oferta przedsiębiorcy, zachowanie rynkowe przeciętne konsumenta
Zobacz»

XVII AmA 42/20

zarządzenie, wyrok, uzasadnienie

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 30 listopada 2021

Data publikacji: 26 lipca 2023

Poziom podobieństwa: 67%

Wspólna treść

kara pieniężna, zbiorowy interes konsumenta, reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, produkt, hasło, przedsiębiorca, przeciętny konsument, oferta, prezes, informacja
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • kara pieniężna, zbiorowy interes konsumenta, kredyt, reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, produkt, hasło, przedsiębiorca, przeciętny konsument, baner, nałożenie kary pieniężnej, oferta, prezes, bank, praktyka powoda, interes publiczny, produkt finansowy, informacja, ochrona konkurencji i konsumentów, stosowanie praktyki
Zobacz»

VI ACa 1949/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 21 października 2014

Data publikacji: 7 lutego 2015

Poziom podobieństwa: 67%

Wspólna treść

zbiorowy interes konsumenta, nieuczciwa praktyka rynkowa, przeciętny konsument, kara pieniężna, przedsiębiorca, operator, prezes urzędu
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • zbiorowy interes konsumenta, abonent, nieuczciwa praktyka rynkowa, część pisma, przeciętny konsument, umowa o abonament, rozwiązanie umowy, kara pieniężna, regulamin, rezygnacja z umowy, przedsiębiorca, operator, akapit, zachowanie rynkowe, ochrona konkurencji i konsumentów, kontakt telefoniczny, nałożenie kary pieniężnej, prezes urzędu, naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, druga część
Zobacz»

VI ACa 747/11

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 29 września 2011

Data publikacji: 27 listopada 2012

Poziom podobieństwa: 67%

Wspólna treść

reklama, prezes urzędu, model przeciętnego konsumenta, zbiorowy interes konsumenta, kara pieniężna, kampania reklamowa, przedsiębiorca, przekaz reklamowy
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • reklama, prezes urzędu, ochrona konkurencji i konsumentów, model przeciętnego konsumenta, ustawa o ochronie konkurencji, zbiorowy interes konsumenta, kara pieniężna, kampania reklamowa, laptop z modemem, przeciętna polska, decyzja prezesa urzędu, obowiązek publikacji decyzji, badanie opinii publicznej, polski konsument, przedsiębiorca, wprowadzenie konsumentów, przekaz reklamowy, zaniechanie ustaleń, naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, brak skarg konsumenckich
Zobacz»

VI ACa 1183/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 5 grudnia 2016

Data publikacji: 14 lutego 2017

Istotność:

Poziom podobieństwa: 67%

Wspólna treść

zbiorowy interes konsumenta, przedsiębiorca, nieuczciwa praktyka rynkowa, prezes urzędu, wysokość kary pieniężnej, przeciętny konsument, usługa telekomunikacyjna
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • zbiorowy interes konsumenta, przedsiębiorca, nieuczciwa praktyka rynkowa, klauzula, prezes urzędu, abonent, wysokość kary pieniężnej, automatyczne przedłużenie umowy, przeciętny konsument, nałożenie kary, naruszenie przepisu ustawy, stosowanie, zachowanie rynkowe przeciętne konsumenta, spółka, regulamin, usługa telekomunikacyjna, konkurencja i konsument, obowiązywanie umowy, dobry obyczaj, świadczenie usługi telekomunikacyjnej
Zobacz»
Dodano:  ,  Opublikował(a):  Iwona Migała
Podmiot udostępniający informację:  Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację:  Jacek Sadomski,  Marcin Strobel
Data wytworzenia informacji: