wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 22 marca 2017
Data publikacji: 22 czerwca 2017
Istotność:
Poziom podobieństwa: 86% Wspólna treśćreklama, przeciętny konsument, kara pieniężna, zbiorowy interes konsumenta, przekaz reklamowy, przedsiębiorca, produkt, decyzja dotycząca umowy, kampania reklamowa, nieuczciwa praktyka rynkowa, prezes, usługa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
reklama, przeciętny konsument, kara pieniężna, zbiorowy interes konsumenta, członek, kampania promocyjna, przekaz reklamowy, przedsiębiorca, ustawa antymonopolowa, przelew, trwanie promocji, produkt, decyzja dotycząca umowy, nałożenie kary pieniężnej, kampania reklamowa, usługi finansowe, skok, nieuczciwa praktyka rynkowa, prezes, usługa
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 27 maja 2014
Data publikacji: 25 maja 2016 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćprzeciętny konsument, kampania reklamowa, decyzja dotycząca umowy, zbiorowy interes konsumenta, reklama telewizyjna, model, oferta, reklama zewnętrzna, nieuczciwa praktyka rynkowa, hasło reklamowe, prezes, przedsiębiorca, operator -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
przeciętny konsument, kampania reklamowa, decyzja dotycząca umowy, zbiorowy interes konsumenta, reklama telewizyjna, model, oferta, model telefonu, reklama zewnętrzna, nieuczciwa praktyka rynkowa, hasło reklamowe, konsument decyzji, publikacja decyzji, prezes, zachowanie rynkowe, czytelność, sieć, przedsiębiorca, wyłączność, operator
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 10 kwietnia 2013
Data publikacji: 28 lipca 2016 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćprzeciętny konsument, kampania reklamowa, hasło, prezes, zbiorowy interes konsumenta, decyzja dotycząca umowy, model, reklama zewnętrzna, oferta, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama telewizyjna, przedsiębiorca, kara pieniężna -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
przeciętny konsument, kampania reklamowa, hasło, prezes, zbiorowy interes konsumenta, decyzja dotycząca umowy, model, model telefonu, reklama zewnętrzna, oferta, zachowanie rynkowe, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama telewizyjna, akt administracyjny, zniekształcenie, billboard, przedsiębiorca, kara pieniężna, czytelność, załączenie do pisma
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 18 czerwca 2019
Data publikacji: 1 lipca 2019 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćreklama, przeciętny konsument, prezes, zbiorowy interes konsumenta, nieuczciwa praktyka rynkowa, oferta, kampania reklamowa, usługa, hasło, informacja, kara pieniężna -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
reklama, przeciętny konsument, prezes, transmisja danych, zbiorowy interes konsumenta, delegatura, nieuczciwa praktyka rynkowa, dostęp do internetu, oferta, kampania reklamowa, ochrona konkurencji i konsumentów, abonent, regulamin promocji, usługa, hasło, prędkość, obowiązek publikacji, informacja, kara pieniężna, usługa dostępu
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 16 kwietnia 2019
Data publikacji: 10 listopada 2021 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćczcionka, zbiorowy interes konsumenta, reklama telewizyjna, usługa, hasło, przeciętny konsument, przedsiębiorca, nieuczciwa praktyka rynkowa, kampania reklamowa, przekaz reklamowy -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
czcionka, promocja, utrzymanie łączy, zbiorowy interes konsumenta, dymek, sekunda, opłata abonamentowa, reklama telewizyjna, usługa, hasło, przeciętny konsument, opłata za utrzymanie, przedsiębiorca, nieuczciwa praktyka rynkowa, ochrona konkurencji i konsumentów, kampania reklamowa, reklama radiowa, przekaz reklamowy, komunikat, telefon stacjonarny
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 18 września 2015
Data publikacji: 3 listopada 2017 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćreklama, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, kara pieniężna, nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, hasło, prezes urzędu, decyzja dotycząca umowy, przekaz reklamowy, produkt, kampania reklamowa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
reklama, zbiorowy interes konsumenta, promocja, przeciętny konsument, kara pieniężna, nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, przelew, hasło, prezes urzędu, ochrona konkurencji i konsumentów, decyzja dotycząca umowy, nałożenie kary, przekaz reklamowy, produkt, dni otwarte, stosowanie praktyk naruszających zbiorowe, kampania reklamowa, zachowanie rynkowe przeciętne konsumenta, konsument decyzji
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 30 listopada 2015
Data publikacji: 18 kwietnia 2016
Istotność:
Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćprzeciętny konsument, reklama, produkt, konto, zbiorowy interes konsumenta, przekaz reklamowy, decyzja dotycząca umowy, informacja, kampania reklamowa, usługa, nieuczciwa praktyka rynkowa, hasło -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
przeciętny konsument, reklama, karta płatnicza, produkt, bank, prowadzenie konta, konto, zbiorowy interes konsumenta, przekaz reklamowy, decyzja dotycząca umowy, informacja, użytkowanie kart, kampania reklamowa, bankomat, przelew internetowy, usługa, internet i telefon, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklamowany produkt, hasło
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 5 lutego 2013
Data publikacji: 16 kwietnia 2013 Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćzbiorowy interes konsumenta, kara pieniężna, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama, usługa, przeciętny konsument, hasło reklamowe, prezes, oferta, przekaz reklamowy, produkt, kampania reklamowa, przedsiębiorca, telefonia -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
zbiorowy interes konsumenta, kara pieniężna, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama, usługa, przeciętny konsument, hasło reklamowe, usługa dodatkowa, cykl rozliczeniowy, reklamowana usługa, prezes, oferta, przekaz reklamowy, produkt, korzystanie z internetu, kampania reklamowa, przedsiębiorca, usługa dostępu do internetu, telefonia, napis
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 20 stycznia 2015
Data publikacji: 19 sierpnia 2015
Istotność:
Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćnieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, oferta, ulotka, przekaz reklamowy, hasło, przedsiębiorca, reklama telewizyjna, kara -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, opcja, promocja, rabat, oferta, ulotka, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, ulotka reklamowa, abonent pakietu, prezent, przekaz reklamowy, hasło, ochrona konkurencji i konsumentów, przedsiębiorca, reklama telewizyjna, kara, zniżka, stosowanie praktyk naruszających zbiorowe
Zobacz» |
uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 10 marca 2010
Data publikacji: 24 sierpnia 2013 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćreklama, produkt, przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, nieuczciwa praktyka rynkowa, materiał reklamowy, prezes urzędu, zbiorowy interes konsumenta, kampania reklamowa, informacja, przedsiębiorca -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
reklama, produkt, przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, oprocentowanie, gwiazdka, nieuczciwa praktyka rynkowa, bank, materiał reklamowy, prezes urzędu, zbiorowy interes konsumenta, konsument decyzji, lokata terminowa, kampania reklamowa, okres umowny, informacja, przedsiębiorca, komunikat, reklama produktów, prezentacja
Zobacz» |
wyrok Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 9 lutego 2011
Data publikacji: 27 listopada 2012 Poziom podobieństwa: 70% Wspólna treśćreklama, produkt, przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, nieuczciwa praktyka rynkowa, materiał reklamowy, kampania reklamowa, prezes urzędu, informacja, zbiorowy interes konsumenta -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
reklama, produkt, przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, oprocentowanie, gwiazdka, nieuczciwa praktyka rynkowa, materiał reklamowy, konsument decyzji, pewny zysk, bank, kampania reklamowa, prezes urzędu, podjęcie przez przeciętnego konsumenta, informacja, lokata terminowa, zbiorowy interes konsumenta, publikacja, okres umowny, reklama produktów
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 9 października 2012
Data publikacji: 18 stycznia 2017 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćreklama, przekaz reklamowy, zbiorowy interes konsumenta, kampania reklamowa, prezes, oferta, model przeciętnego konsumenta, ulotka, kara pieniężna -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów
-
Ważne frazy
reklama, przekaz reklamowy, zbiorowy interes konsumenta, kampania reklamowa, ochrona konkurencji i konsumentów, komputer, laptop z modemem, prezes, oferta, model przeciętnego konsumenta, publikacja decyzji, nieuczciwa konkurencja, ulotka, kara pieniężna, dotyczących promocji, mobilny dostęp do internetu, sentencja decyzji, spółka, złotówka, organ antymonopolowy
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 18 grudnia 2015
Data publikacji: 17 grudnia 2018 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćreklama, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, nieuczciwa praktyka rynkowa, przekaz reklamowy, prezes, kara pieniężna, przedsiębiorca, oferta -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
par okularów, reklama, zbiorowy interes konsumenta, soczewka, akcja promocyjna, przeciętny konsument, nieuczciwa praktyka rynkowa, przekaz reklamowy, prezes, gratis, pakiet, klient, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna, zniżka, spółka, nałożenie kary, regulamin promocji, przedsiębiorca, oferta
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 24 lutego 2015
Data publikacji: 21 października 2016 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 68% Wspólna treśćprzeciętny konsument, reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, hasło, prezes, ulotka -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
przeciętny konsument, opłata wstępna, reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, opłata przygotowawcza, zbiorowy interes konsumenta, hasło, spółka, ochrona konkurencji i konsumentów, prezes, praktyka powoda, nieprawdziwa informacja, ulotka, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, udzielenie pożyczki, działanie powodów, tygodnik, stosowanie praktyki, ustawa o ochronie konkurencji, mylne wrażenie
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 12 grudnia 2013
Data publikacji: 19 grudnia 2016 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 68% Wspólna treśćzbiorowy interes konsumenta, prezes, praktyk rynkowy, informacja, przedsiębiorca, usługa, przeciętny konsument -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna, konsument
-
Ważne frazy
zbiorowy interes konsumenta, prezes, praktyk rynkowy, szkoda wyrządzona przez produkt, produkt niebezpieczny, świadczenie usługi, informacja, przedsiębiorca, usługa, na stronie, przeciętny konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, postępowanie windykacyjne, środek porozumiewania, prawa konsumenta, zastraszanie, formularz, pismo kierowane do konsumentów, stosowanie praktyki, na piśmie
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 8 grudnia 2016
Data publikacji: 28 lutego 2017
Istotność:
Poziom podobieństwa: 68% Wspólna treśćnieuczciwa praktyka rynkowa, przeciętny konsument, przedsiębiorca, hasło, zbiorowy interes konsumenta, reklama, decyzja dotycząca umowy, oferta, kara pieniężna -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
nieuczciwa praktyka rynkowa, przeciętny konsument, przedsiębiorca, pożyczka, hasło, zbiorowy interes konsumenta, reklama, ochrona konkurencji i konsumentów, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, decyzja dotycząca umowy, oferta, ocena ryzyka kredytowego, ustawa o ochronie konkurencji, konsument decyzji, reklama prasowa, kara pieniężna, hipoteka, podjęcie przez przeciętnego konsumenta, oferta przedsiębiorcy, zachowanie rynkowe przeciętne konsumenta
Zobacz» |
zarządzenie, wyrok, uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 30 listopada 2021
Data publikacji: 26 lipca 2023 Poziom podobieństwa: 67% Wspólna treśćkara pieniężna, zbiorowy interes konsumenta, reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, produkt, hasło, przedsiębiorca, przeciętny konsument, oferta, prezes, informacja -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
kara pieniężna, zbiorowy interes konsumenta, kredyt, reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, produkt, hasło, przedsiębiorca, przeciętny konsument, baner, nałożenie kary pieniężnej, oferta, prezes, bank, praktyka powoda, interes publiczny, produkt finansowy, informacja, ochrona konkurencji i konsumentów, stosowanie praktyki
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 21 października 2014
Data publikacji: 7 lutego 2015 Poziom podobieństwa: 67% Wspólna treśćzbiorowy interes konsumenta, nieuczciwa praktyka rynkowa, przeciętny konsument, kara pieniężna, przedsiębiorca, operator, prezes urzędu -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
zbiorowy interes konsumenta, abonent, nieuczciwa praktyka rynkowa, część pisma, przeciętny konsument, umowa o abonament, rozwiązanie umowy, kara pieniężna, regulamin, rezygnacja z umowy, przedsiębiorca, operator, akapit, zachowanie rynkowe, ochrona konkurencji i konsumentów, kontakt telefoniczny, nałożenie kary pieniężnej, prezes urzędu, naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, druga część
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 29 września 2011
Data publikacji: 27 listopada 2012 Poziom podobieństwa: 67% Wspólna treśćreklama, prezes urzędu, model przeciętnego konsumenta, zbiorowy interes konsumenta, kara pieniężna, kampania reklamowa, przedsiębiorca, przekaz reklamowy -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
reklama, prezes urzędu, ochrona konkurencji i konsumentów, model przeciętnego konsumenta, ustawa o ochronie konkurencji, zbiorowy interes konsumenta, kara pieniężna, kampania reklamowa, laptop z modemem, przeciętna polska, decyzja prezesa urzędu, obowiązek publikacji decyzji, badanie opinii publicznej, polski konsument, przedsiębiorca, wprowadzenie konsumentów, przekaz reklamowy, zaniechanie ustaleń, naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, brak skarg konsumenckich
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 5 grudnia 2016
Data publikacji: 14 lutego 2017
Istotność:
Poziom podobieństwa: 67% Wspólna treśćzbiorowy interes konsumenta, przedsiębiorca, nieuczciwa praktyka rynkowa, prezes urzędu, wysokość kary pieniężnej, przeciętny konsument, usługa telekomunikacyjna -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
zbiorowy interes konsumenta, przedsiębiorca, nieuczciwa praktyka rynkowa, klauzula, prezes urzędu, abonent, wysokość kary pieniężnej, automatyczne przedłużenie umowy, przeciętny konsument, nałożenie kary, naruszenie przepisu ustawy, stosowanie, zachowanie rynkowe przeciętne konsumenta, spółka, regulamin, usługa telekomunikacyjna, konkurencja i konsument, obowiązywanie umowy, dobry obyczaj, świadczenie usługi telekomunikacyjnej
Zobacz» |