Serwis Internetowy Portal Orzeczeń używa plików cookies. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody, by pliki cookies były zapisywane na dysku należy zmienić ustawienia przeglądarki internetowej. Korzystając dalej z serwisu wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies , zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

I ACa 951/14 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2014-12-16

I ACa 1407/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 24 lutego 2015

Data publikacji: 26 marca 2015

Poziom podobieństwa: 90%

Wspólna treść

reklama, usługi marketingowe, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostęp do rynków, sklep, faktura i nota obciążeniowa, sprzedawca, przedsiębiorca, ekspozycja towaru, współpraca, ekspozycja produktów, cena
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • reklama, usługi marketingowe, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostęp do rynków, sklep, faktura i nota obciążeniowa, sprzedawca, sprzedany towar, przedsiębiorca, ekspozycja towaru, współpraca, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ekspozycja produktów, zbycie towarów, cena
Zobacz»

I ACa 628/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 14 kwietnia 2016

Data publikacji: 14 czerwca 2016

Poziom podobieństwa: 89%

Wspólna treść

dostawca, usługi marketingowe, sklep, reklama, dostęp do rynków, pozwany, ekspozycja, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, cena, czyn nieuczciwej konkurencji, umowy marketingowe, obrót, marża handlowa opłaty, faktura i nota obciążeniowa, sprzedawca, produkt
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, usługi marketingowe, sklep, reklama, dostęp do rynków, pozwany, odbiorca, rabat, ekspozycja, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, cena, czyn nieuczciwej konkurencji, umowy marketingowe, obrót, marża handlowa opłaty, faktura i nota obciążeniowa, sprzedawca, zbycie towarów, produkt
Zobacz»

I ACa 147/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 29 października 2015

Data publikacji: 27 listopada 2015

Poziom podobieństwa: 88%

Wspólna treść

cena, dostawca, dostęp do rynków, marża handlowa, sklep, pozwany, obrót, czyn nieuczciwej konkurencji, usługi marketingowe, reklama, przyjęcie towarów do sprzedaży, ekspozycja produktów, usługa ekspozycji, logo, faktura i nota obciążeniowa, współpraca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • cena, dostawca, rabat, dostęp do rynków, marża handlowa, sklep, bonus roczny, pozwany, obrót, czyn nieuczciwej konkurencji, usługi marketingowe, reklama, przyjęcie towarów do sprzedaży, ekspozycja produktów, usługa ekspozycji, logo, faktura i nota obciążeniowa, gazetka, współpraca, upust
Zobacz»

I ACa 949/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 9 grudnia 2014

Data publikacji: 24 marca 2015

Istotność:

Poziom podobieństwa: 88%

Wspólna treść

usługi marketingowe, reklama, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwany, ekspozycja produktów, przedsiębiorca, sprzedawca, faktura i nota obciążeniowa, sklep, umowy marketingowe, cena
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, reklama, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwany, ekspozycja produktów, przedsiębiorca, sprzedawca, zbycie towarów, faktura i nota obciążeniowa, sklep, dodatkowa ekspozycja, umowy marketingowe, cena, sprzedany towar, unia
Zobacz»

I ACa 551/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 14 stycznia 2016

Data publikacji: 25 marca 2016

Poziom podobieństwa: 88%

Wspólna treść

dostawca, reklama, usługi marketingowe, sklep, pozwany, ekspozycja, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena, opłata za przyjęcie towarów, faktura i nota, produkt, umowy marketingowe, sprzedawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, nota obciążeniowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, reklama, usługi marketingowe, sklep, pozwany, ekspozycja, rabat, odbiorca, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena, opłata za przyjęcie towarów, faktura i nota, produkt, gazetka, umowy marketingowe, sprzedawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, nota obciążeniowa
Zobacz»

I ACa 1777/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 6 czerwca 2014

Data publikacji: 20 października 2014

Istotność:

Poziom podobieństwa: 86%

Wspólna treść

usługi marketingowe, reklama, dostawca, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, ekspozycja towaru, pozwany, ekspozycja produktów, dostęp do rynków, sprzedawca, przedsiębiorca, faktura i nota obciążeniowa, umowy marketingowe
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, reklama, dostawca, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, ekspozycja towaru, pozwany, ekspozycja produktów, dostęp do rynków, sprzedawca, zbycie towarów, fakt wykonania usługi, przedsiębiorca, faktura i nota obciążeniowa, powodów usługi, umowy marketingowe, nienależyte umocowanie pełnomocnika
Zobacz»

I ACa 1785/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 6 czerwca 2014

Data publikacji: 15 listopada 2014

Istotność:

Poziom podobieństwa: 86%

Wspólna treść

dostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, ekspozycja, usługi marketingowe, pozwany, produkt, przedsiębiorca, sprzedawca, utrudnianie dostępu
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, ekspozycja, usługi marketingowe, pozwany, produkt, dodatkowy produkt, przedsiębiorca, sprzedawca, zbycie towarów, towar finalnemu odbiorcy, utrudnianie dostępu do rynku, sieć handlowa, utrudnianie dostępu, postępowanie upadłościowe
Zobacz»

I ACa 256/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 21 października 2015

Data publikacji: 18 stycznia 2016

Istotność:

Poziom podobieństwa: 84%

Wspólna treść

dostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, marża handlowa opłaty, sklep, przedsiębiorca, usługi marketingowe, faktura, reklama, nota obciążeniowa, obrót, umowy marketingowe
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, dostawca, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, czyn nieuczciwej konkurencji, rabat, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, marża handlowa opłaty, sklep, przedsiębiorca, usługi marketingowe, odbiorca, faktura, reklama, nota obciążeniowa, dokumentacja przedsiębiorstwa, obrót, wielkość obrotów, umowy marketingowe
Zobacz»

I ACa 966/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 15 kwietnia 2016

Data publikacji: 26 października 2016

Poziom podobieństwa: 84%

Wspólna treść

dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, pozwany, dostawca, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, sprzedawca, sklep, faktura i nota obciążeniowa, obrót, usługi marketingowe, umowy marketingowe, marża handlowa opłaty, przedsiębiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, pozwany, dostawca, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, sprzedawca, sklep, kwartał, faktura i nota obciążeniowa, obrót, usługi marketingowe, umowy marketingowe, bonus roczny, marża handlowa opłaty, rabat, opłata za reklamy, przedsiębiorca
Zobacz»

I ACa 1815/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 6 czerwca 2014

Data publikacji: 30 lipca 2014

Istotność:

Poziom podobieństwa: 84%

Wspólna treść

usługi marketingowe, logo, reklama, ekspozycja towaru, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, ekspozycja produktów, pozwany, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, faktura i nota obciążeniowa, sprzedawca, dostęp do rynków, dostawca towarów
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, logo, reklama, ekspozycja towaru, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, ekspozycja produktów, pozwany, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, faktura i nota obciążeniowa, sprzedawca, zbycie towarów, dostęp do rynków, dostawca towarów, ściana sklepu, towar na paletach, próby ugodowe, postępowanie pojednawcze
Zobacz»

VII AGa 149/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 21 lutego 2018

Data publikacji: 18 maja 2018

Istotność:

Poziom podobieństwa: 82%

Wspólna treść

dostawca, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, produkt, utrudnienie dostępu do rynku, pozwany, przedsiębiorca, sklep, współpraca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, produkt, utrudnienie dostępu do rynku, pozwany, przedsiębiorca, katalog promocyjny, pośrednik, współpraca handlowa, pozwana spółka, reklamowanie produktu, zysk, sklep, współpraca, zamieszczanie informacji, odbiorca towaru
Zobacz»

I ACa 604/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 9 lutego 2016

Data publikacji: 17 października 2016

Poziom podobieństwa: 80%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, obrót, logo, przyjęcie towarów do sprzedaży, sklep, ekspozycja, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, usługi marketingowe, produkt, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, sieć, cena
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • rabat, dostawca, dostęp do rynków, obrót, logo, przyjęcie towarów do sprzedaży, sklep, ekspozycja, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja promocyjna, reklama, usługi marketingowe, produkt, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, sieć, premia pieniężna, towar powodów, cena
Zobacz»

I ACa 805/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 28 września 2017

Data publikacji: 13 lipca 2018

Poziom podobieństwa: 80%

Wspólna treść

dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, usługi marketingowe, sklep, opłata za przyjęcie towarów, utrudnienie dostępu do rynku, umowy marketingowe, faktura, pozwany, ekspozycja produktów, marża handlowa opłaty, przedsiębiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, odbiorca, przyjęcie towarów do sprzedaży, porozumienie, współpraca, usługi marketingowe, sklep, spółka z grupy, teren marketu, opłata za przyjęcie towarów, utrudnienie dostępu do rynku, umowy marketingowe, faktura, pozwany, ekspozycja produktów, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, przedsiębiorca, wspólne przedsięwzięcie
Zobacz»

I ACa 99/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 2 czerwca 2016

Data publikacji: 5 stycznia 2017

Poziom podobieństwa: 80%

Wspólna treść

dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, ekspozycja, opłata za przyjęcie towarów, logo, utrudnienie dostępu do rynku, usługi marketingowe, marża handlowa, handlowa opłata, przedsiębiorca, współpraca, sieć, pozwany
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, ekspozycja, opłata za przyjęcie towarów, logo, utrudnienie dostępu do rynku, usługi marketingowe, sieć handlowa, marża handlowa, strona w znaczeniu, porozumienie, handlowa opłata, przedsiębiorca, współpraca, wspólne przedsięwzięcie, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, sieć, pozwany, upadłość
Zobacz»

I ACa 1441/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 11 sierpnia 2016

Data publikacji: 27 lutego 2017

Poziom podobieństwa: 79%

Wspólna treść

przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, obrót, marża handlowa opłaty, pozwany, współpraca, utrudnienie dostępu do rynku, usługi marketingowe, przedsiębiorca, ekspozycja towaru, utrudnianie dostępu
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, wzrost obrotów, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, obrót, marża handlowa opłaty, pozwany, współpraca, premia, spółka komandytowa, utrudnienie dostępu do rynku, umowa handlowa, usługi marketingowe, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, przedsiębiorca, ekspozycja towaru, poziom obrotów, utrudnianie dostępu do rynku, utrudnianie dostępu
Zobacz»

I ACa 983/17

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 29 września 2017

Data publikacji: 24 maja 2018

Poziom podobieństwa: 79%

Wspólna treść

dostęp do rynków, sklep, sprzedawca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługi marketingowe, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, współpraca, opłata za przyjęcie, obrót
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, sklep, sprzedawca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa logistyczna, usługi marketingowe, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawa, scentralizowana płatność, gazetka, jednostkowa usługa, umowa, przedsiębiorca, magazyn centralny, marża handlowa opłaty, współpraca, opłata za przyjęcie, obrót
Zobacz»

I ACa 420/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 27 września 2013

Data publikacji: 24 października 2013

Poziom podobieństwa: 79%

Wspólna treść

usługa, dostawca, marża handlowa, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, utrudnianie dostępu, opłata za przyjęcie towarów, sieć, przedsiębiorca, sklep, ekspozycja, utrudnienie dostępu do rynku
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługa, dostawca, premia pieniężna, wzmożona aktywność, marża handlowa, dodatkowa ekspozycja, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa logistyczna, przyjęcie towarów do sprzedaży, utrudnianie dostępu do rynku, utrudnianie dostępu, opłata za przyjęcie towarów, magazyn centralny, sieć, przedsiębiorca, sklep, ekspozycja, utrudnienie dostępu do rynku, scentralizowana płatność
Zobacz»

I ACa 226/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 3 listopada 2015

Data publikacji: 30 czerwca 2016

Poziom podobieństwa: 78%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, usługa, marża handlowa opłaty, obrót, pozwany, przedsiębiorca, współpraca, cena
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, premia, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, usługa, marża handlowa opłaty, obrót, usługa promocyjna, pozwany, przedsiębiorca, współpraca, nabywca, sieć handlowa, cena, akcja promocyjna, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, działanie promocyjne
Zobacz»

I ACa 628/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 7 listopada 2014

Data publikacji: 17 września 2019

Istotność:

Poziom podobieństwa: 78%

Wspólna treść

dostawca, usługa, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, sprzedawca, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, sieć, cena, sklep, obrót, faktura, marża handlowa opłaty, utrudnianie dostępu
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • premia pieniężna, dostawca, usługa, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, sprzedawca, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, sieć, cena, rabat, sklep, obrót, faktura, marża handlowa opłaty, umowa, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, utrudnianie dostępu do rynku, utrudnianie dostępu
Zobacz»

I ACa 1123/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 14 marca 2013

Data publikacji: 11 czerwca 2013

Poziom podobieństwa: 78%

Wspólna treść

sprzedawca, usługi marketingowe, sklep, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, obrót, marża handlowa opłaty, reklama, cena, faktura
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • sprzedawca, usługa logistyczna, usługi marketingowe, sklep, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawa, opłata za przyjęcie towarów, obrót, marża handlowa opłaty, promocja, umowa, reklama, cena, akcja promocyjna, magazyn, faktura, premia pieniężna
Zobacz»
Dodano:  ,  Opublikował(a):  Krystyna Brawecka
Podmiot udostępniający informację:  Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację:  Ewa Kaniok,  Edyta Jefimko
Data wytworzenia informacji: