wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 26 lipca 2012
Data publikacji: 26 listopada 2013 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćczyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa opłaty, usługa logistyczna, bezpodstawnie uzyskana korzyść, przedsiębiorca, dostawca, pobieranie opłaty, utrudnianie dostępu do rynku -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
czyn nieuczciwej konkurencji, premia pieniężna, przyjęcie towarów do sprzedaży, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, scentralizowana płatność, pozwany, marża handlowa opłaty, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, usługa logistyczna, bezpodstawnie uzyskana korzyść, przedsiębiorca, dostawca, sieć, cena, centralny magazyn, sklep, pobieranie opłaty, utrudnianie dostępu do rynku, towar powodów
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 21 czerwca 2010
Data publikacji: 14 kwietnia 2014 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, dobry obyczaj, dopuszczenie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, usługi marketingowe, przedsiębiorca, umowa o współpracy handlowa, pozwany, hipermarket, zwalczanie nieuczciwej konkurencji -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, zarządzanie relacjami, gazetka, dobry obyczaj, produkt, relacja z klientem, dopuszczenie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, usługi marketingowe, usługa informacji marketingowej, usługa zarządzania, przedsiębiorca, umowa o współpracy handlowa, pozwany, współpraca strony, hipermarket, dobry obyczaj handlowy, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, premia pieniężna
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 11 maja 2017
Data publikacji: 1 marca 2018
Istotność:
Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostawca, usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, gazetka, współpraca handlowa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, warunki handlowe, dostęp do rynków, wierzytelność, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, konkretne twierdzenie, gazetka, umowa, zawezwanie do próby ugodowej, cedent, posiedzenie pojednawcze, współpraca handlowa, przedawnienie
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Poznaniu
Data orzeczenia: 26 lutego 2013
Data publikacji: 11 kwietnia 2013 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za usługi marketingowe, pozwany, usługa logistyczna, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za usługi marketingowe, pozwany, usługa logistyczna, cena, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, olej spożywczy, przyjęcie towarów do sprzedaży, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, dostawa, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, periodyk, rabat, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, promocja, syndyk, przewóz
Zobacz» |
zarządzenie, wyrok, uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 5 czerwca 2018
Data publikacji: 22 października 2018 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćczyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, usługi marketingowe, przedsiębiorca, handlowa opłata, marża handlowa, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, faktura, usługi marketingowe, umowa handlowa, giełda praw majątkowych, przedsiębiorca, przedawnienie, handlowa opłata, marża handlowa, negocjacja, pozwany, warszawa w warszawie, niewłaściwość miejscowa, dostawca towarów, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, przeniesienie wierzytelności, wspólne przedsięwzięcie, data stempla pocztowego
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 25 kwietnia 2018
Data publikacji: 7 lutego 2019 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćczyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługi marketingowe, współpraca, utrudnianie dostępu do rynku, przedsiębiorca, marża handlowa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
czyn nieuczciwej konkurencji, uczestnik sieci, gazetka, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, usługi marketingowe, agent, opłata za przyjęcie towarów, obsługa sieci, sklep, współpraca, utrudnianie dostępu do rynku, przedsiębiorca, marża handlowa, dodatkowa opłata, umowa handlowa, organizator sieci, gazetka reklamowa, faktura
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 3 czerwca 2014
Data publikacji: 14 grudnia 2014
Istotność:
Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćdostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, gazetka, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, pozwany, utrudnianie dostępu do rynku, spółka -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, usługa dodatkowa, gazetka, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, pozwany, potrącenie, utrudnianie dostępu do rynku, zakres marketingu i reklamy, usługa reklamowa i promocyjna, delikt, umowa, premia pieniężna, spółka, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, produkt
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 30 listopada 2016
Data publikacji: 10 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćczyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa, usługi marketingowe, dostawca, towar do sprzedaży, współpraca, przedsiębiorca, pozwany, utrudnianie dostępu do rynku, handlowa opłata -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa, usługi marketingowe, dostawca, rabat, odbiorca, towar do sprzedaży, współpraca, umowy marketingowe, cena, przedsiębiorca, zwiększony obrót, pozwany, bonus warunkowy, bonus roczny, utrudnianie dostępu do rynku, pobrana opłata, handlowa opłata, sprzedawca, opłata za przyjęcie towarów
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Białymstoku
Data orzeczenia: 1 lipca 2015
Data publikacji: 28 lipca 2015
Istotność:
Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćczyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, pozwany, utrudnianie dostępu do rynku, usta -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, przedsiębiorca, gazetki promocyjne, marża handlowa opłaty, produkt powoda, pozwany, jednorazowa opłata, działanie promocyjne, herbata, utrudnianie dostępu do rynku, sklep, lista asortymentowa, umowa, kompensata, usta, producent, sieć
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 28 września 2017
Data publikacji: 13 lipca 2018 Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, usługi marketingowe, pozwany, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, przedsiębiorca -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, odbiorca, przyjęcie towarów do sprzedaży, porozumienie, współpraca, usługi marketingowe, sklep, spółka z grupy, teren marketu, opłata za przyjęcie towarów, utrudnienie dostępu do rynku, umowy marketingowe, faktura, pozwany, ekspozycja produktów, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, przedsiębiorca
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 9 października 2013
Data publikacji: 26 marca 2014
Istotność:
Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, przedsiębiorca, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, umowa o współpracy handlowa, marża handlowa opłaty, bezpodstawnie uzyskana korzyść, pozwany, usługi marketingowe -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, przedsiębiorca, opłata za przyjęcie towarów, delikt, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, umowa o współpracy handlowa, marża handlowa opłaty, zakres marketingu i reklamy, konkurencję przedsiębiorców, bezpodstawnie uzyskana korzyść, pozwany, usługi marketingowe, przedsiębiorca opłat, wynagrodzenie za usługi, sieć marketów, usługa reklamowa i promocyjna, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 29 września 2017
Data publikacji: 24 maja 2018 Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćdostęp do rynków, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa logistyczna, usługi marketingowe, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, współpraca -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostęp do rynków, sklep, sprzedawca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa logistyczna, usługi marketingowe, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawa, scentralizowana płatność, gazetka, jednostkowa usługa, umowa, przedsiębiorca, magazyn centralny, marża handlowa opłaty, współpraca, opłata za przyjęcie, obrót
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 21 października 2015
Data publikacji: 18 stycznia 2016
Istotność:
Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćdostęp do rynków, dostawca, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, marża handlowa opłaty, przedsiębiorca, usługi marketingowe -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostęp do rynków, dostawca, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, czyn nieuczciwej konkurencji, rabat, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, marża handlowa opłaty, sklep, przedsiębiorca, usługi marketingowe, odbiorca, faktura, reklama, nota obciążeniowa, dokumentacja przedsiębiorstwa, wielkość obrotów, umowy marketingowe
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Poznaniu
Data orzeczenia: 26 marca 2015
Data publikacji: 31 maja 2016
Istotność:
Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćgazetka, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostawca, współpraca, opłata za usługi marketingowe, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, zwalczanie nieuczciwej konkurencji -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
gazetka, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, ustalenie roczne, produkt, dostawca, współpraca, faktura, cena, opłata za usługi marketingowe, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, reklama, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, wierzytelność upadła, masa upadłości, promocja, sieć
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 1 kwietnia 2015
Data publikacji: 12 października 2015
Istotność:
Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćczyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługi marketingowe, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
odbiorca, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, dostawca, rabat, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługi marketingowe, umowy marketingowe, umowa handlowa, premia pieniężna, intensyfikacja sprzedaży, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, nota obciążeniowa, poziom obrotów, przypadek obrotu, usługa marketingowa i reklamowa, faktura, wierzytelność, opłata za przyjęcie
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 7 lipca 2015
Data publikacji: 2 października 2015
Istotność:
Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćusługi marketingowe, dostęp do rynków, pozwany, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca handlowa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
usługi marketingowe, dostęp do rynków, logo, pozwany, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, wsparcie marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, umocowanie pełnomocników, gazetki promocyjne, wadliwe powołanie, marża handlowa opłaty, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, faktura, sprzedany towar, życie reguł, współpraca handlowa, handlowy stanie
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 11 sierpnia 2016
Data publikacji: 27 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćprzyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, marża handlowa opłaty, pozwany, współpraca, spółka komandytowa, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, usługi marketingowe, przedsiębiorca, utrudnianie dostępu do rynku, popełnienie czynów nieuczciwej konkurencji -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, wzrost obrotów, dostawca, marża handlowa opłaty, pozwany, współpraca, premia, spółka komandytowa, utrudnienie dostępu do rynku, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, umowa handlowa, usługi marketingowe, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, przedsiębiorca, ekspozycja towaru, poziom obrotów, utrudnianie dostępu do rynku, popełnienie czynów nieuczciwej konkurencji, zawezwanie do próby ugodowej
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 7 listopada 2014
Data publikacji: 17 września 2019
Istotność:
Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćdostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, utrudnianie dostępu do rynku, współpraca, usługi marketingowe -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
premia pieniężna, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, sprzedawca, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena, rabat, sklep, obrót, faktura, marża handlowa opłaty, umowa, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, utrudnianie dostępu do rynku, współpraca, usługi marketingowe, sieć handlowa, świadczenie
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Krakowie
Data orzeczenia: 30 października 2015
Data publikacji: 27 stycznia 2016
Istotność:
Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćczyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, pozwany, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, marża, przedsiębiorca, usługa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, pozwany, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, upadłość, przyjęcie towarów do sprzedaży, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, dostawca, marża, dodatkowa opłata, towar od powodów, umowa o świadczenie usługi, strona powodowa, umowa handlowa, przedsiębiorca, całość zakupów, zakup towaru, obrót, przedsiębiorca dostępu do rynku, usługa
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 5 grudnia 2007
Data publikacji: 27 listopada 2012 Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćczyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, marża handlowa, usługi marketingowe -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
czyn nieuczciwej konkurencji, umowa handlowa, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, główny sens, punkt logistyczny, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, potrącenie wierzytelności wzajemnej, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, faktura, trójstronna umowa współpracy, porozumienie dotyczące upustów, przepis rozdziału, klauzula generalna, marża handlowa, usługi marketingowe, opłata za wejście, odpłatność
Zobacz» |