I ACa 192/15 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2015-10-22
I ACa 2169/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 30 sierpnia 2017 Data publikacji: 18 października 2017 Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćdostawca, rabat, gazetka, usługi marketingowe, towar, produkt, reklama, sklep, marża, ekspozycja, utrudnianie dostępu do rynku, nieuczciwa konkurencja, umowa handlowa, obrót, bonus warunkowy
|
I ACa 434/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 27 listopada 2015 Data publikacji: 11 lutego 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćodbiorca, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wzrost obrotów, dostawca, rabat, bonus roczny, dostęp do rynków, umowa handlowa, przyjęcie towaru, próg, pozwany, sklep, marża handlowa, reklama
|
I ACa 147/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 29 października 2015 Data publikacji: 27 listopada 2015 Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćtowar, ekspozycja, dostawca, rabat, dostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, marża handlowa, sklep, bonus roczny, pozwany, produkt, obrót, usługi marketingowe, reklama
|
I ACa 628/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 kwietnia 2016 Data publikacji: 14 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćdostawca, usługi marketingowe, sklep, reklama, dostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, marża handlowa, pozwany, odbiorca, rabat, ekspozycja, przyjęcie towaru, faktura i nota, umowy marketingowe, obrót
|
I ACa 604/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 9 lutego 2016 Data publikacji: 17 października 2016 Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćrabat, dostawca, dostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, obrót, marża handlowa, przyjęcie towaru, sklep, ekspozycja, reklama, usługi marketingowe, produkt, przedsiębiorca
|
I ACa 256/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2015 Data publikacji: 18 stycznia 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 70% Wspólna treśćdostęp do rynków, dostawca, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, marża handlowa, rabat, przyjęcie towaru, pozwany, sklep, przedsiębiorca, usługi marketingowe, odbiorca, reklama, obrót
|
I ACa 551/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 stycznia 2016 Data publikacji: 25 marca 2016 Poziom podobieństwa: 70% Wspólna treśćdostawca, reklama, usługi marketingowe, sklep, pozwany, ekspozycja, nieuczciwa konkurencja, rabat, odbiorca, marża handlowa, przyjęcie towaru, faktura i nota, produkt, gazetka, umowy marketingowe, dostęp do rynków
|
I ACa 966/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 15 kwietnia 2016 Data publikacji: 26 października 2016 Poziom podobieństwa: 70% Wspólna treśćdostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, marża handlowa, reklama, przyjęcie towaru, pozwany, dostawca, sklep, faktura i nota, obrót, usługi marketingowe, umowy marketingowe, bonus roczny
|
I ACa 868/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 29 września 2017 Data publikacji: 16 marca 2018 Poziom podobieństwa: 68% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, ekspozycja, odbiorca, usługi marketingowe, nieuczciwa konkurencja, pozwany, przyjęcie towaru, marża handlowa, sklep, rabat, umowa handlowa, obrót
|
I ACa 1621/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 23 września 2016 Data publikacji: 10 stycznia 2017 Poziom podobieństwa: 68% Wspólna treśćnieuczciwa konkurencja, rabat, dostęp do rynków, pozwany, bonus roczny, wzrost obrotów, usługi marketingowe, ekspozycja, marża handlowa, przyjęcie towaru, umowa handlowa
|
I ACa 936/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 kwietnia 2016 Data publikacji: 21 lipca 2016 Poziom podobieństwa: 68% Wspólna treśćtowar, dostawca, rabat, sklep, bonus roczny, obrót, reklama, marża, ekspozycja, usługa, produkt, faktura i nota, pozwany, gazetka, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
|
I ACa 298/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 26 listopada 2015 Data publikacji: 12 lipca 2016 Poziom podobieństwa: 67% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, odbiorca, obrót, nieuczciwa konkurencja, marża handlowa, przyjęcie towaru, usługa, produkt, pozwany, umowa, ekspozycja, rabat
|
I ACa 1981/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 30 listopada 2016 Data publikacji: 10 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 67% Wspólna treśćnieuczciwa konkurencja, towar, obrót, marża handlowa, usługi marketingowe, dostawca, rabat, odbiorca, umowy marketingowe, przedsiębiorca, pozwany, bonus warunkowy, bonus roczny, utrudnianie dostępu do rynku
|
I ACa 2002/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 15 września 2017 Data publikacji: 15 marca 2018 Poziom podobieństwa: 67% Wspólna treśćusługi marketingowe, rabat, dostawca, odbiorca, dostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, marża handlowa, umowa handlowa, obrót, przyjęcie towaru, pozwany
|
VI GC 261/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Rzeszowie Data orzeczenia: 20 grudnia 2013 Data publikacji: 27 stycznia 2014 Poziom podobieństwa: 67% Wspólna treśćusługi marketingowe, dostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, dostawca, pozwany, gazetka, marża handlowa, reklama, przyjęcie towaru, produkt, towar powódki
|
I ACa 1441/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 sierpnia 2016 Data publikacji: 27 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 66% Wspólna treśćdostęp do rynków, przyjęcie towaru, wzrost obrotów, dostawca, marża handlowa, pozwany, ekspozycja, umowa handlowa, usługi marketingowe, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, przedsiębiorca
|
I ACa 951/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 grudnia 2014 Data publikacji: 11 marca 2015 Poziom podobieństwa: 66% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, ekspozycja, nieuczciwa konkurencja, usługi marketingowe, marża handlowa, sklep, pozwany, reklama, przyjęcie towaru, przedsiębiorca, faktura i nota
|
VII AGa 293/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 15 maja 2018 Data publikacji: 14 września 2018 Poziom podobieństwa: 66% Wspólna treśćtowar, usługa, pozwany, nieuczciwa konkurencja, dostawca, utrudnianie dostępu do rynku, gazetka, marża handlowa, umowa, sklep, produkt
|
I ACa 983/17wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 29 września 2017 Data publikacji: 24 maja 2018 Poziom podobieństwa: 66% Wspólna treśćnieuczciwa konkurencja, dostęp do rynków, sklep, pozwany, usługi marketingowe, dostawca, przyjęcie towaru, marża handlowa, gazetka, umowa, przedsiębiorca
|
I ACa 1448/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 1 kwietnia 2015 Data publikacji: 12 października 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 66% Wspólna treśćnieuczciwa konkurencja, odbiorca, marża handlowa, dostęp do rynków, dostawca, rabat, usługi marketingowe, obrót, przyjęcie towaru, umowy marketingowe, umowa handlowa, przedsiębiorca
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Ewa Kaniok, Dorota Markiewicz
Data wytworzenia informacji: